Boek gemakkelijk uw vakantie naar Sp. vakantietoppers.net biedt u een overzicht van vakanties in Sp.
Conil Park (incl. auto)
€551,-

Ja, hier is je vakantie vooral heel erg relaxt. Logisch ook, want alles is hier tot in de puntjes verzorgd. Je kunt je natuurlijk druk maken over wat je gaat eten, maar daar houdt het wel een beetje bij op. Écht vakantie dus!...

Barceló Sancti Petri Spa Resort (incl. auto)
€625,-

Meestal zijn we fan van kleine,intieme hotels en appartementen, maar voor Barcelo Sancti Petri Resort maken we graag een uitzondering. Want hoewel het een groot en ruim opgezet resort is, hebben we weinig hotels gezien die zo u...

Valentin Sancti Petri
€724,-

Voor diegene die al bekend zijn met de Costa de la Luz, weten dat het een feestje is om hier een vakantie door te brengen. In Hotel Valentin Sancti verblijft ben je in ieder geval verzekerd van: de Spaanse zon, het relaxte leven, ...

Albayt Beach (incl. auto)
€409,-

Albayt Resort is dé plek om even helemaal tot rust te komen. Het zwembad is omringd door groene velden, waar altijd wel een plekje is om te zonnen, een boek te lezen of even helemaal niets te doen en te genieten van het uitzi...

Pueblo Andaluz (incl. auto)
€373,-

Verblijf je in Marbella, dan doe je dat natuurlijk graag in stijl! Dit past namelijk goed bij deze badplaats. Hiervoor heeft Jiba een typisch Spaans hotel, met nog zo'n leuk binnenplaatsje, veel planten & niet te missen: de Sp...

Bungalows Parque del Sol (incl. auto)
€361,-

We lopen door een prachtige tuin, de geuren en kleuren van de bloemen komen ons tegemoet.

Te midden van al dit groen ligt Bungalows Parque del Sol. De ligging is super. Alle bungalows bevinden zich rondom het zwembad en ...

Mediterraneo (incl. auto)
€661,-

Wat heeft dit complex een superligging! Direct aan het strand van Marbella ligt het groots opgezette Appartementen Mediterraneo. Heel fijn als je niets wilt missen van de leuke badplaats Marbella. Want dat de Costa del Sol helemaa...

San Cristobal
€325,-

Midden in hartje Marbella ligt Hotel San Cristobal. Wat een ideale ligging! Tegenover het hotel ligt het leuke Park Alameda, dat als één van de leukste parken van Marbella bekend staat. Hoe lekker is het om je dag te beg...

Puerto Sherry (incl. auto)
€521,-

Als we aankomen in Hotel Puerto Sherry gaat de zon bijna onder. De receptioniste zegt dat we onze spullen even kunnen laten staan en haast ons vervolgens naar het terras. En dan begrijpen we het. Uitkijkend op de haven zien we ...

TRH Mijas (incl. auto)
€368,-

Ook aan de Costa del Sol vind je het typische Andalusië. Wij vonden het in Hotel TRH Mijas in het kleine dorpje Mijas, op zo'n 7 kilometer van de kust. Wat is dit hotel een plaatje. Midden tussen de groene heuvels is dit ...

Chartervlucht Barcelona
€453,-

Je vliegt met Transavia, Air Berlin of Vueling naar Barcelona. De vliegreis naar Barcelona neemt ongeveer 2 uur in beslag....

Carihuela Beach
€244,-

Wat een mooie zonsopkomst zeg! Zo willen we elke dag wel wakker worden. Terwijl we genieten van ons ontbijt op het comfortabele terras, kijken we uit over zee. Appartementen Carihuela Beach ligt gescheiden door een boulevard di...

Carolina
€464,-

Het kleinschalige appartementencomplex Carolina heeft een ideale ligging: direct aan de gezellige boulevard van visserswijk Carihuela. Je hoeft hier slechts de deur van je appartement uit te lopen en je staat al tussen de vele ...

Playa de la Luz (incl. auto)
€559,-

Even de zonnebril op als we bij Hotel Playa de la Luz aankomen. En dan zijn we even sprakeloos. Want zo?n uitgestrekt strand, vlak voor de deur van het hotel, dat hadden we niet verwacht. En ook zo rustig. Geen rijen met ligbed...

Elba Costa Ballena (incl. auto)

Als we bij Hotel Elba Costa Ballena aankomen begint het al te jeuken. We willen de spa in! Nergens anders hebben we nog zo?n mooie en uitgebreide spa weten te ontdekken. Na ons spa bezoekje kunnen we ontspannen de rest van het ...

Prestige Palmera Plaza (incl. auto)
€535,-

Het luxe hotel Prestige Palmera Plaza heeft 5 welverdiende sterren. Dit is een perfecte uitvalsbasis om de stad te ontdekken. Trek de deur achter je dicht, loop de hoek om en de kronkelende steegjes van deze geweldige Spaanse stad...

Playa de Regla (incl. auto)
€555,-

Wij houden van dit charmante hotelletje! Het bijzondere van Playa de Regla is dat het is gevestigd in een traditioneel woonhuis en dat aan die traditionele stijl is vastgehouden. Als je binnenkomt lijkt het net of je bij iemand...

Albayzin del Mar (incl. auto)
€349,-

Kies je voor Appartementen Albayzin del Mar, dan kies je voor kwaliteit, service en ruimte! Het complex is gebouwd in Andalusische en Moorse stijl, waardoor het een mooie uitstraling heeft. Het is één van de meest luxueu...

Cavana 5 (incl. auto)
€546,-

Proef de echt Spaanse cultuur tijdens een verblijf in het sfeervolle Cavana 5! Gelegen aan een gezellig pleintje, midden in het historische en levendige centrum van de leuke badplaats Nerja, bevind je je tussen een ruim aanbod leu...

Villa's de Nerja (incl. auto)
€463,-

Via slingerende onverharde wegen rijden we kris kras door het Andalusische landschap. Onze rit gaat naar Villa?s de Nerja in het plaatsje Nerja. Eenmaal aangekomen valt ons meteen op dat het heel landelijk en rustig ligt. Preci...

Vakantie in

Laatst bekeken:

U heeft nog geen reizen bekeken!